Brief

Brief

Uzupełnij i prześlij nam zapytanie za pomocą naszego formularza. Jeżeli któreś z pytań nie pasuje do PAństwa zapytania lub jest nieistotne, prosimy o jego pominięcie. Szczegółowe odpowiedzi pomogą nam jak najlepiej dopasować ofertę do Państwa oczekiwań. Zapraszamy!

Proszę podać dane kontaktowe
Imię i Nazwisko *
Nr. telefonu *
Adres e-mail *


Rodzaj wydarzenia/imprezy (czego dotyczy zapytanie):

Firma:

Marka:

Termin składania oferty:

Termin realizacji projektu:

Wprowadzenie (informacje ogólne o projekcie, marce/imprezy, wydarzeniu)

Cel i główne założenia projektu (co firma chce osiągnąć dzięki projektowi, czego oczekuje)

Uczestnicy eventu ( grupa docelowa - do kogo skierowany jest projekt – pracownicy czy klienci, stanowiska, relacje zawodowe)

Ilość zaproszonych Gości

Przedział wiekowy Uczestników

Podział procentowy na kobiety i mężczyzn
Kobiety
Mężczyźni

Lokalizacja (rejon/miasto/odległość od firmy)

Miejsce oraz standard (ośrodek/hotel/ własny teren)

Rodzaj pokoi (ilość pokoi - jednoosobowe/dwuosobowe, inne)

Zapotrzebowanie na sale konferencyjne (ilość/wielkość/wyposażenie)

Kreacja i produkcja (czy po stronie agencji będzie projekt zaproszeń/druk/wysyłka/ projekt materiałów konferencyjnych - jakich?)

Czy podobne wydarzenie miało miejsce w przeszłości? (Jeśli tak, prosimy o szczegóły, lokalizacje, itp.)

Transport (czy event wymaga przewiezienia gości, po czyjej stronie jest transport)

Prowadzący/konferansjer (czy powinien być osobą medialną, czy istnieją specjalne wymagania co do jego osoby?)

Preferowane rodzaje aktywności/rozrywki (zespół, DJ, dodatkowa rozrywka, gry, zabawy, animacje – w zależności od rodzaju imprezy)

Wysokość budżetu na event (netto, mogą być ew. widełki)

Zadania agencji (kreacja, produkcja, logistyka,). Jeżeli do zadań agencji należy opracowanie graficznego motywu przewodniego, to należy określić możliwie szczegółowo założenia projektu co do przekazu. Co jest punktem wyjścia dla motywu przewodniego?

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress