Wydarzenia specjalne

Wydarzenia specjalne, to nasz konik, nasza pasja. Pozwalają nam rozwinąć skrzydła, próbować nowych możliwości oraz tworzyć nieszablonowe imprezy, które na długo pozostają w pamięci Gości.

Czym wydarzenia specjalne różnią się od imprez firmowych?

najważniejszą różnicą jest to, aby takie wydarzenie spełniło precyzyjnie określony cel. Dlatego też, zawsze staramy się pomóc Państwu w określeniu celu biznesowego eventunastępnie dopasowujemy każdy projekt/ scenariusz do określonych potrzeb i założeń, tak aby osiągnąć założony celprojekty te wymagają bardzo dobrej znajomości rynku eventowego oraz oraz kreatywnych inspiracji.

Praca nad wydarzeniem specjalnym wymaga dokładnego ułożenia planu działań na osi czasu oraz dłuższego czasu realizacji i wielkiego zaangażowania dedykowanego zespołu.

Zobacz przykłady – Case study :

Przykład pierwszy:

Organizacja 20-to lecia firmy przemysłowej, zorganizowanego w hotelu Victoria w Warszawie.

Jedna ze standardowych sal konferencyjnych zamieniła się na dobę w studio filmowe, cała impreza miała charakter telewizyjnego talk-show. Goście obserwowali, jak pracuje studio filmowe „od kuchni”. Na ekranach widzieli gotowy obraz nadawany na wizję, a jednocześnie poznali tajniki realizacji programu na żywo.

Historia firmy została pokazana w nietypowy i bardzo oryginalny sposób. Wprowadziliśmy dużo dobrego humoru, pokazując nagrane wcześniej filmy z pracownikami, których treść była dla nich i dla Gości dużym zaskoczeniem. Były newsy i plotki ze świata i Polski, w których głównymi bohaterami byli również pracownicy. Były wywiady, teledyski, reklamy, a na zakończenie występ grupy muzycznej ze Szwecji.

Przykład drugi:

Potrafiliśmy na trzy tygodnie zamienić Polskie Trójmiasto w Polsatowską siedzibę TOPtrendy.

Przy okazji biuro ZOE również zostało przeniesione do Sopotu.

Zorganizowaliśmy akcję promocyjną festiwalu na szeroką skalę:

  • Zapewniliśmy reklamę na flagach umieszczonych na latarniach, na samochodach, był konwój pojazdów przemieszczający się przez całe Trójmiasto
  • Codziennie „w miasto” wyruszała ekipa na rowerach z przyczepami wyposażonymi w koła reklamowe z logo festiwalu
  • Ekipy hostess przeprowadzały animacje i gry w ciągu dnia na plażach i miejscach często odwiedzanych przez turystów
  • Profesjonalni animatorzy/aktorzy wieczorami organizowali eventy z konkursami w modnych klubach
  • Zaprojektowaliśmy również mnóstwo różnych gadżetów związanych z promocją festiwalu, wypuściliśmy tysiące balonów
  • Wspólnie z firmą Samsung przygotowaliśmy nowoczesne stoiska, gdzie można było sobie zrobić zdjęcie w kole TOPtrendy i od razu je wydrukować.

To wszystko przez trzy tygodnie reklamowało nadchodzący festiwal. Jednak największym wyzwaniem, poza zdążeniem, ze wszystkim czas (festiwalu nie da się przesunąć w czasie..) była logistyka i koordynacja wszystkich wydarzeń. A dzień był długi od 7.00 rano do 4.00 – 21 godzin na dobę!

Przykład trzeci:

Specjalnie na zamówienie PZU, przy współpracy z Policją stworzyliśmy autorski projekt publicznego festynu promującego bezpieczeństwo na drodze.

Impreza poprzedzona była parotygodniowymi audycjami w radio, zwieńczonych rozstrzygnięciem konkursu w dniu imprezy. W dniach poprzedzających festyn działały ekipy promocyjne reklamując i zapraszając na to wydarzenie.

Podczas eventu dostępnych było wiele atrakcji:

  • nauka bezpiecznej jazdy
  • doskonalenie techniki jazdy
  • przeprowadzona przy użyciu specjalnych samochodów przez doświadczonych instruktorów
  • nauka bezpieczeństwa podczas podróży
  • znakowanie rowerów jako zabezpieczenie w przypadku kradzieży,
  • mini miasteczko drogowe dla najmłodszych
  • wiele zabaw i konkursów edukacyjnych, przeprowadzonych z udziałem pracowników Policji
  • działania prewencyjne (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe, Wydział Prewencji PZU)
  • koncert Gwiazdy

To wszystko znalazło się w jednym miejscu pod jednym hasłem „Bezpieczeństwo na drodze”.

Facebook

Likebox Slider Pro for WordPress